close


擁有愛是一種幸福;失去愛,將會是另一種幸福。
每一位離開的人,都應該被祝福;留下的人當學會珍惜



There You'll be 有你相依


When I think back on these times

驀然回首的每一個剎那

And the dreams we left behind

每一個失落的夢

I'll be glad cause I was blessed to get

我總是心存感激

To have you in my life

因為我的人生有你相依

When I look back on these days

驀然回首漫長歲月

I'll look and see your face

回想起你的樣子

You were right there for me

你總是和我相依



CHORUS:

In my dreams I'll always see you soar above the sky

夢中的你總是振翅高飛雲端深處

In my heart there'll always be a place for you

我的心底總是有你棲息的港灣

for all my life

我的一生

I'll keep a part of you with me

期盼你能與我分享

And everywhere I am there you'll be

我論身在何處 你總是與我相依



Well you showed me how it feels

你讓我知道感受的真意

To feel the sky within my reach

感受海闊天空的真諦

And I always will remember all The strength you gave to me

你對我的激勵 我會永遠記牢心底

Your love made me make it through

你的愛伴我突破藩籬

Oh I owe so much to you

我的心裡有無限感激

You were right there for me

你總是與我相依



CHORUS



'Cause I always saw in you my light, my strength

因為 你是我的心靈之光 我的生命泉源

And I wanna thank you now for all the ways

我對你的感激溢於言表

You were right there for me, you were right there for me

你總是與我相依

You were right there for me for always

你總是與我相依 此生不渝

************************************************************

選擇適合自己的對象去愛,比用什麼方式去愛,還更要重要多!

arrow
arrow
    全站熱搜

    YoYo LoVe 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()