close


這是一首值得分享的好歌
它讓我心靈得到平安


< >

God will make a way
Where there seems to be no way

He works in ways we cannot see
He will make a way for me

He will be my guide
Hold me closely to His side

With love and strength
For each new day

He will make a way
He will make a way


By a roadway in the wilderness
He'll lead me
And rivers in the desert will I see
Heaven and earth will fade

But His Word will still remain
He will do something new today

很多人關心我失業後的出路
其實不是我不關心我自己的未來
而是透過禱告
我的心得到許多的平安

我相信我急是沒有用的
神早已預備好我的出路

也許我會被呼召去非洲傳道也不一定囉~~~
之前在英國的時候.老大就說他很想去非洲傳道
當時聽他那樣說.其實我就很想跟著他去了

我一直都相信儘管渺小如沙粒的我們
在這個世界的某個小角落.一定有需要我們的地方

只要可以為這世界盡一己心力.即使要遠渡重洋
我相信都是值得的!!!

我們要做神的工.我們要榮耀神
所以我們要勤於禱告.讓神來引領我

不擔心~~~
非洲象..........我來囉!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    YoYo LoVe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()