close
One Way oR Another/Blondie



One way, or another, I'm gonna find ya I'm gonna get ya get ya get ya get ya
不論如何(不是這樣就是那樣),我會找到你 我將會抓到你,找到你,

One way or another, I'm gonna win ya I'm gonna get ya get ya get ya get ya
不論如何,我將會贏你 我將會找到你,找到你,。。。。

One way, or another, I'm gonna see ya
不論如何我將會見到你

I'm gonna meet ya meet ya meet ya meet ya
我將會遇到你,遇到你,。。。。。

One day, maybe next week
有一天,也許在下週

I'm gonna meet ya, I'm gonna meet ya, I'll meet ya
我將會遇到你,我將會遇到你I will drive past your house 我會開車經過你家

And if the lights are all down
而且如果燈全熄了

I'll see you around
我將會看到你

One way, or another I'm gonna find ya
不論如何,我會找到你

I'm gonna get ya get ya get ya get ya
不論如何,我會抓到你

One way, or another I'm gonna win ya
不論如何,我將會贏你

I'll get ya, I'll get ya 以下都是重複的,自己翻吧!

One way, or another, I'm gonna see ya
I'm gonna meet ya meet ya meet ya meet ya

One day maybe next week I'm gonna meet ya,
I'll meet ya And if the lights are all out

I'll follow your voice downtown
我將會循著您的聲音

See who's hanging round
看看到底是誰黏著你

One way or another I'm gonna lose ya
不論如何我將會失去你

I'm gonna give you the spill
我將會減少你的壓力

Or slip on a hill for another
或是悄悄的逃到小坵上

I'm gonna lose ya, I'll trick ya, I'll trick ya
我將會失去你,我會戲弄你,戲弄你。

One way, or another, I'm gonna lose ya
不論如何我將要失去你

I wanna trick ya trick ya trick ya trick ya
我想要戲弄你,戲弄你戲弄你

One way, or another, I'm gonna lose ya

I'm gonna give you the slip
我將要給你一個意外

I walked down the hall stand on the bottom wall
我穿過走廊,站在走廊的盡頭

Where I can see it all, find out who you are
所以我可以看清全部,然後發現你是怎樣的人

Lead you to the supermarket checkout
(這句超級口語化的)意思是看穿你,叫你吃自己的意思。

Specials are a wrap you get your savings out.
(這句也是) 叫你"包包耶" 滾蛋吧!

One way or another, I wanna get ya, I'll get ya
以下的都相同了

===================================================

不小心在自己的收藏裡面發現這首沒去聽過的歌
沒想到...是這麼滴輕快+可愛的歌

心情不好的時候跟著哼個兩句
也會覺得心曠神怡

希望你們會喜歡^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    YoYo LoVe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()