close


"What a lovely surprise.
Just when I thought you closed your eyes.
Then to sleep you go in your dreams.
Oh! here she comes with more it seems.

My oh my look at those lovely smiles.
Wonderful they radiate for miles.
To your pictures I am addicted.
Repeated views are not restricted.

A picture paints a thousand words.
A view launch two thousand birds.
Keep you camera clicking.
For more pictures I'm looking."

第一次
有人為我作詩

第一次
我有驚訝的喜悅

人生真的很奧妙
在不對的時間遇到對的人
在對的時間卻又遇不到對的人

能彼此珍惜才是真愛
那種感動
只能用自己的心去感覺
當兩顆真心相遇到了
一輩子的幸福就來了

剛剛~~~終於把我看了四次都看不完的"不能說的秘密"看完了
每次都沒有機會看完
當我看完後
心裡有很多的感想
我的周董實在很迷人
當他認真地彈著鋼琴時
真的會殺死很多女生

那個靦腆的笑容
也是令我卿心不已

男生~~有這樣的條件
真的要拒絕也難
arrow
arrow
    全站熱搜

    YoYo LoVe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()